SEED - System Elektronicznej Ewidencji Dystrybucji  to produkt Anko System wspomagający obsługę procesów logistyki dystrybucyjnej.

Pracujący w środowisku rozproszonym system ułatwia przepływ informacji i pracy między użytkownikami jednocząc ich w celu optymalnego działania dystrybucji dowolnych towarów. 

System jest ciągle rozwijany i poszerzany o nową funkcjonalność.

 

Zalety systemu

 

 
  • Regularny monitoring zdefiniowanych procesów
  • Szybka jakość obsługi
  • Minimalizacja czasu pracy menadżera potrzebnego na analizę sytuacji
  • Prezentacja stanu procesów
  • Nowoczesny i przyjazny interfejs użytkownika
  • Dowolna ilość użytkowników
  • Indywidualny dostęp do informacji dla użytkownika
  • Szybkie wdrożenie, nieskomplikowane szkolenia
  • Możliwość definiowania dodatkowych funkcji i rozszerzeń na indywidualne potrzeby.
 
     

Zakres funkcjonalny

 

System oferuje między innymi następującą funkcjonalność:

 
  • Hierarchiczny podział słowników danych
  • Kontrola i analiza dystrybucji
  • Zdalne drukowanie dokumentów handlowych
  • Zdalny podgląd kartoteki produktowej
  • Mobilny tryb pracy
  • Możliwość współpracy z urządzeniami mobilnymi (PDA)
  • Wymiana danych z systemami zewnętrznymi
 
     

Zakres usług

 

Anko System oferuje usługi związane z wdrożeniem oprogramowania SEED

 
  • Dostawę niezbędnego sprzętu
  • Instalację oprogramowania
  • Szkolenia użytkowników
  • Doradztwo
  • Asystę powdrożeniową
  • Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny
  • Usługi integracyjne
 
     

Przeznaczenie

 

SEED to narzędzie dla firm spedycyjnych, firm z branży FMCG, przedstawicieli handlowych których głównym zadaniem jest zbieranie zamówień od klientów. Wdrożenie oprogramowania, które jest dostępne cenowo i stanowi konkurencyjną ofertę na rynku przekłada się na szybki zwrot poniesionych kosztów związanych z wdrożeniem.

 

Masz pytanie - skontaktuj się, zadzwoń

 

handel(at)anko.com.pl     tel: +48 56 654 95 52